Rezerwacja on-line

Imię
Nazwisko
Twój e-mail:
Numer telefonu
Data przyjazdu
Data wyjazdu
Wiadomość
Akceptacja Regulaminu
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zapraszam do uzupełnienia poniższego formularza w celu rezerwacji apartamentu.

Regulamin rezerwacji i najmu apartamentów w Słoneczna Apartamenty – Grzegorz Suszka

 

§1 PRZEDMIOT REGULAMINU

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie apartamentu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w apartamencie. Dokonując rezerwacji Gość akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających w apartamencie.

3. Regulamin jest dostępny do wglądu w biurze Słoneczna Apartamenty – Grzegorz Suszka znajdującym się w Katowicach przy ulicy Chorzowska 212/44 , w każdym apartamencie, a także na stronie www.slonecznaapartamenty.pl

 

§2 DOBA HOTELOWA

1. Każdy z apartamentów wynajmowany jest na doby hotelowe.

2. Doba hotelowa trwa od godziny 16.30 w dniu wynajmu do godziny 11.00 w dniu wyjazdu. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że apartament został wynajęty na jedną dobę. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić do godziny 9.00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłoszenie nie jest wiążące. Słoneczna Apartamenty uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych miejsc.

3. Pozostanie w apartamencie, pozostawienie rzeczy lub niezwrócenie kluczy do godziny 11.00 w dniu wyjazdu jest traktowane jako przedłużenie pobytu.

4. Słoneczna Apartamenty zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w apartamencie w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

 

§3 REZERWACJA I MELDUNEK

1. Przekazanie kluczy do apartamentu następuje bezpośrednio w wynajmowanym apartamencie lub zdalnie wysyłając kod wejściowy do otwarcia drzwi.

2. Najmujący apartament Gość zobowiązany jest do okazania pracownikowi biura przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, pracownik biura ma obowiązek odmówić wydania klucza do apartamentu.

3. Gościom będącym pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających nie zostaną wydane klucze do apartamentu.

4. W karcie meldunkowej pracownik biura wpisuje imię i nazwisko Gościa, adres zamieszkania, numer PESEL oraz serię i numer dokumentu tożsamości. Gość składa własnoręczny podpis pod wpisanymi danym, potwierdzając jednocześnie ich prawdziwość.

5. Dokonanie rezerwacji, dokonanie opłaty, a także rozpoczęcie pobytu w apartamencie jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów regulaminu przez Gościa.

6. W Apartamencie może przebywać maksymalnie liczba osób jaka została wymieniona na karcie meldunkowej (od 1 do maksymalnie 4 osób)

7. Słoneczna Apartamenty może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Słoneczna Apartamenty lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników Słoneczna Apartamenty u lub innych osobach przebywających w apartamentach.

8. Słoneczna Apartamenty zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu kaucji gotówkowej w wysokości do 1000 zł w zależności od długości pobytu lub dokonania preautoryzacji karty kredytowej.

9. W przypadku nieodwołania rezerwacji apartamentu na 24 godzin przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej lub w przypadku niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do apartamentu, zaliczka nie zostaje zwrócona.

10. Rezerwację standardową można bezpłatnie anulować do 24 godzin przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej. Anulacje dokonane po tym terminie będą obciążone opłatą w wysokości pierwszej doby hotelowej.

11. W przypadku anulacji wcześniej opłaconych rezerwacji standardowych (karta kredytowa, karta płatnicza, przelew) do 24 godzin przed rozpoczęciem pierwszej doby hotelowej, pobrana kwota zostanie zwrócona klientowi za pośrednictwem przelewu.

12. W przypadku odwołania bądź zmiany rezerwacji bezzwrotnej wniesiona opłata nie zostanie zwrócona.

13. Jeżeli pobyt Gościa w apartamencie miał mieć miejsce w terminach targowych, Słoneczna Apartamenty będzie miał prawo obciążyć Gościa za całość zaplanowanego pobytu.

14. Jeżeli w trakcie trwania pobytu Gość dokona skrócenia bądź anulowania rezerwacji to nie ma możliwości ubiegania się o zwrot kosztów za niewykorzystany okres.

15. Gość uprawniony jest do zmiany terminu rezerwacji oraz apartamentu najpóźniej na 24 godzin przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu pobytu pod warunkiem dysponowania przez Słoneczna Apartamenty wolnymi terminami i apartamentami.

16. Rezerwacji można dokonać on-line, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonicznie.

a) rezerwacja on-line następuje poprzez wybranie przez Gościa apartamentu oraz wypełnienie formularza rezerwacyjnego. Zaakceptowanie warunków rezerwacji powoduje przesłanie na adres poczty elektronicznej Gościa wiadomości z potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Przesłanie wiadomość oznacza, że rezerwacja została wprowadzona do bazy danych;

b) rezerwacja za pośrednictwem poczty elektronicznej następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres slonecznaapartamenty@gmail.com lub za pomocą formularza dostępnego na stronie slonecznaapartamenty.pl w zakładce 'rezerwacja online'. Po sprawdzeniu przez pracownika biura dostępności wybranego apartamentu Gość zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie o możliwości dokonania rezerwacji. Odpowiedź na przesłaną wiadomość spowoduje, że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.

c) rezerwacji telefonicznej można dokonać dzwoniąc do biura Słoneczna Apartamenty pod numer +48 664 312 537. Po sprawdzeniu przez pracownika biura dostępności miejsc w apartamentach Gość zostanie poinformowany o możliwej rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji Gość otrzyma za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w przypadku oferty LAST MINUTE za pośrednictwem wiadomości SMS bądź ustnie przez telefon. Przesłana wiadomość lub przekazana informacja spowoduje, że rezerwacja zostanie wprowadzona do bazy danych.

§4 ZMIANA APARTAMENTU I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. W wyjątkowych sytuacjach takich jak awaria w budynku, w którym znajduje się apartament lub w samym apartamencie, Słoneczna Apartamenty zastrzega sobie prawo do zamiany apartamentu na taki sam lub na apartament o wyższym standardzie za tę samą cenę, znajdujący się w tej samej lub innej lokalizacji, a w przypadku braku wolnych apartamentów do anulowania rezerwacji.

2. W przypadku wystąpienia siły wyższej Słoneczna Apartamenty uprawniony jest do odstąpienia od umowy najmu. Uprawnienie to obejmuje sytuacje, w których Słoneczna Apartamenty bez swojej winy, nie będzie w stanie zapewnić bezpieczeństwa Gościom lub ich majątkowi.

3. W przypadku odstąpienia od umowy najmu w sytuacjach, o których mowa w ust. 2 powyżej, dotychczas wpłacona przez Gościa kwota pieniężna zostanie niezwłocznie zwrócona, przy czym Słoneczna Apartamenty będzie uprawniony do potrącenia kwoty należnej za dotychczas wykorzystany pobyt w apartamencie.

 

§5 PŁATNOŚĆ

1. Opłaty za rezerwacje standardowe można dokonać:

a) gotówką w apartamencie w dniu przyjazdu przy odbiorze kluczy;

b) przelewem na telefon 664 -312-537 (BLIK)

c) przelewem na rachunek bankowy Słoneczna Apartamenty najpóźniej na 48 godziny przed rozpoczęciem doby hotelowej w dniu pobytu.
Płatność musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Słoneczna Apartamenty do momentu rozpoczęcia pobytu.

d) za pomocą strony www.slonecznaapartamenty.pl a następnie przelewy24 lub tpay.pl

5. Po dokonaniu rezerwacji bezzwrotnej Gość zostaje przekierowany do systemu przelewy24 lub tpay.

Jeżeli nie dokona płatności w ciągu 10 minut rezerwacja zostaje anulowana.

6. W przypadku pobytów długoterminowych, rezerwacji dokonanej z wyprzedzeniem co najmniej 10-dniowym lub zarezerwowania więcej niż jednego apartamentu, Słoneczna Apartamenty pobiera zaliczkę w wysokości 30% wartości rezerwacji. Zaliczkę należy wpłacić w terminie 2 dni od daty dokonania rezerwacji.

7. Na życzenie Gości Słoneczna Apartamenty wystawia faktury VAT. Gość jest zobowiązany poinformować pracownika biura o konieczności wystawienia faktury przy dokonywaniu rezerwacji. W pozostałych przypadkach potwierdzenie zapłaty będzie stanowił paragon fiskalny.

 

§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

1. Po wejściu do apartamentu Gość ma obowiązek sprawdzić czy przedmioty znajdujące się na wyposażeniu nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Gość zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o nich pracowników biura Słoneczna Apartamenty. Niezgłoszenie uszkodzeń oznacza, że Gość przyjmuje na siebie odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia.
2. Dzieci poniżej 13. roku życia powinny znajdować się w apartamencie pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
3. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych znajdujących się w apartamencie powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Słoneczna Apartamenty zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
4. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu Słoneczna Apartamenty może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Słoneczna Apartamenty, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia apartamentu.
5. Każdorazowo Gość opuszczający apartament, ze względów bezpieczeństwa, zobowiązany jest wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany, wyłączyć urządzenia gazowe (jeżeli są takie w mieszkaniu) zamknąć okna, drzwi wejściowe na klucz oraz przechowywać klucze tak, aby nie miały do nich dostępu osoby postronne.
6. Za zgubienie lub przetrzymanie kluczy do apartamentu Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 150 PLN i 500 PLN w przypadku pilota do bramy garażowej.
7. Za zgubienie lub przetrzymanie routera internetowego Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 400 PLN.
8. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz organizacji imprez. Za zorganizowanie imprezy przewidywana jest kara pieniężna w wysokości 500 PLN.
9. W przypadku korzystania z dodatkowo płatnych kanałów oraz serwisu VOD w apartamencie Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości adekwatnej do wykorzystanych usług.
10. Wszystkie niestandardowe zabrudzenia jak np. pozostawienie brudnych naczyń - koszt 50 zł, plamy na ścianach/tapicerce - koszt usunięcia szkody wraz z kosztem wyłączenia apartamentu na czas usuwania szkody.
11. Spowodowane zniszczeń takich jak: uszkodzenie krzeseł, uszkodzenie mebli, rozbicie naczyń, zerwanie zasłoń – koszt usunięcia szkody wraz z kosztem wyłączenia apartamentu na czas usuwania szkody.
12. W apartamencie jak również na balkonie oraz w garażu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Łamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w apartamencie jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego apartament gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 1.500 złotych.

 

§7 PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE

1. Za przedmioty osobistego użytku, pozostawione w apartamencie Słoneczna Apartamenty nie odpowiada.

 

§8 CISZA NOCNA

1. W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

2. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Słoneczna Apartamenty mają obowiązek takiego zachowania, aby w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju innych osób. W przypadku nieprzestrzegania tej zasady goście mogą zostać poproszeni o opuszczenie apartamentu. Nie uprawnia to do żądania zwrotu opłaty za wynajęcie apartamentu.

 

§9 REKLAMACJE

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

2. Wszelkie reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

 

§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Słoneczna Apartamenty nie akceptuje obecność zwierząt. W wyjątkowych okolicznościach zwierzęta mogą przebywać w apartamencie po wyrażeniu zgody przez pracownika biura oraz za dodatkową opłatą. Jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowiło zagrożenia dla innych Gości i personelu, a także nie wyrządziło żadnych szkód materialnych w przedmiotach znajdujących się w apartamencie. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę w apartamencie.

2. W apartamencie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

3. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamencie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących wyposażenia tych pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.

4. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w apartamencie otwartego ognia w jakiejkolwiek postaci, w tym zapalanie świeczek.

5. Gość ma obowiązek zwrócenia szczególnej uwagi na należytą obsługę zaworów wody, gazu i urządzeń elektrycznych.

6. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwo korzystania.

7. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Słoneczna Apartamenty dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w apartamencie i korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Słoneczna Apartamenty. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.

 

§ 11 DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez osobę zamawiającą usługę podczas korzystania z serwisu www.slonecznaapartamenty.pl jest Słoneczna Apartamenty – Grzegorz Suszka.

2. Dane osobowe zamawiającego usługę przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Słoneczna Apartamenty – Grzegorz Suszka zawiera Polityka Prywatności.

 

Dane do przelewu:
 

1) Przelew na telefon na numer 664-312-537

 

2) Przelew na konto bankowe: ING Bank Śląski S.A


Numer: 33 1050 1096 1000 0097 2681 6078 

 

Słoneczna Apartamenty

 

NIP: 5482466862

 

Regon: 385685181

 

Ul. Chorzowska 212/44 40-101 Katowice

Proudly created with webwavecms.com

+48 664 312 537
slonecznaapartamenty@gmail.com